Slutrengøring / Cleaning at departure

Starten på en vellykket ferie er bl.a. ankomsten til feriehuset. Alle vil gerne komme til et rent og pænt opryddet feriehus. Tænk derfor på de efterfølgende lejere, og efterlad ved afrejse huset, som I selv ønsker at modtage det - pænt og rent.

Husk også at medtage jeres "gamle" levnedsmidler, lad det ikke stå i køkkenskabe og køleskabet.

 

Generelle ting

- Alle gulve støvsuges/ vaskes

- Alle døre og vinduer skal være låst

- Se efter om skraldespande er tømte

- Rengøring af grill og havemøbler

- Generel oprydning inde og ude

- Løse tæpper skal tages ud og rystes

- Hundeefterladenskaber fjernes fra grunden

  • Badeværelse

    - Brusekabine rengøres

    - Skabe, spejle, vask og toilet rengøres

    - Toiletspand tømmes

  • Køkken

    - Køleskabet rengøres

    - Bestikskuffe tørres af

    - Ovn/ mikroovn tørres af, evt. fast brændte skjolder skal skrubbes af

    - Affald bæres ud

  • Stue og værelser

    - Der tørres støv af

    - Løse tæpper løftes i kanten og der støvsuges/ vaskes under

    -Løse hynder løftes og støvsuges under

    - Sofa støvsuges

Følgende ting skal gøres, hvis I selv klarer rengøring

Slutrengøring kan også bestilles hos udlejer - senest tirsdag før afrejse. Hvis denne bestilles, skal man:

- Ordne opvasken

- Fjerne hundehår og efterladenskaber på grundstykket

- Rede senge

- Oprydning i skabe

- Tømme toiletspanden

- Tømme skraldespanden/ fjerne tomme flasker

- Almindelig oprydning

- Havemøbler skal sættes på plads og hynder skal lægges ind

- Grill rengøres og stilles på plads 

Det er valgfrit om man ønsker selv at foretage slutrengøringen ved afsluttet ophold eller om man ønsker at lade os stå for rengøringen. 

 

Pris for slutrengøring: 700 DKK